Rezervările online (cumpărarea de bilete) se pot face accesând website-ul www.filarmonicaenescu.ro - secțiunea Evenimente & bilete.
Vă rugăm să luați în considerare că, odată început procesul de rezervare online, locurile vor fi blocate timp de 30 minute, timp în care trebuie să faceți plata, pentru a putea finaliza achiziția.
Numărul maxim de bilete ce pot fi achiziționate într-o sesiune online este de șase bilete.
Procesatorul de plăți online percepe un comision de 4% din valoarea biletului, comision adăugat la totalul plății.
Biletele cumpărate sunt returnabile doar în condițiile prevăzute de lege.
Vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 021 315 68 75
Programul Caseriei:
Luni - închis
Marți- Vineri 12:00 - 19:00
Sâmbătă – Duminică -10.00 – 19:00 (doar dacă sunt programate concerte)
Vă rugăm să citiți cu atenție Termenii și condițiile privind achiziționarea de bilete prin instituția Filarmonica George Enescu înainte de face rezervările și plățile aferente acestora.
Prin achiziționarea unui bilet prin instituția Filarmonica George Enescu (FGE) sunteți de acord cu termenii și condițiile următoare:
1. În cazul în care nu este altfel specificat, acest bilet este valabil pentru o singură persoană și pentru un singur acces la evenimentul inscripționat pe fața biletului achiziționat.
2. Biletul nu este rambursabil, conform OUG 34/2014, cu excepția cazului în care evenimentul este anulat sau reprogramat. Atunci când un anumit eveniment este reprogramat, biletul cumpărat rămâne valabil pentru data reprogramată sau se rambursează la cerere.
3. În cazul anulării unui eveniment vom rambursa din oficiu biletele cumpărate. Rambursarea biletelor se va face prin aceeași metodă prin care au fost cumpărate: la casierie cash sau online în contul din care au fost plătite.
4. În cazul în care un eveniment este anulat sau reprogramat, costurile suplimentare suportate de deținătorul biletului în vederea participării la eveniment (cazare, bilete de avion, bilete de tren etc.) nu vor fi returnate. FGE nu poate fi făcută responsabilă de pagubele produse direct sau indirect clientului sau altor terți prin anularea sau reprogramarea evenimentului.
5. În cazul în care FGE are dovezi că biletele sunt achiziționate pentru a fi revândute sau transferate în scopul obținerii de avantaje materiale de către o terță parte neautorizată de FGE, FGE poate anula biletul/biletele fără o notificare prealabilă și poate interzice accesul deținătorului biletului la eveniment.
6. Pentru anumite evenimente, FGE își rezervă dreptul de a permite ca doar un număr limitat de bilete să fie cumpărate de către o singură persoană.
7. FGE nu este responsabilă pentru prejudiciile suferite de deținătorul biletului înainte, în timpul sau după eveniment, cu excepția cazului în care acestea se datorează culpei exclusive a reprezentanților FGE.
8. Deținătorul biletului este responsabil pentru bunurile sale pe durata evenimentului.
9. Este interzis accesul la evenimente cu băuturi în recipiente de sticlă, plastic, carton sau metal, băuturi alcoolice, droguri, substanțe periculoase, obiecte contondente, aparate foto și video, arme de orice natură și animale de companie. Deținătorii de bilete sunt obligați să se supună controlului corporal făcut la accesul în locația evenimentului de către organele de securitate pentru a se asigura respectarea regulilor anunțate. Consumul de droguri sau de alte substanțe ilegale în locația unde se desfășoară evenimentul constituie infracțiune și va fi pedepsită conform prevederilor legale în vigoare.
10. FGE nu este responsabilă pentru acțiunile ce nu au legătură cu procedura de vânzare bilete.
11. FGE nu este responsabilă pentru intrarea la un eveniment cu bilete falsificate sau duplicate. FGE are dreptul de a restricționa accesul deținătorilor de bilete falsificate sau duplicate și de a confisca biletele falsificate în vederea sesizării organelor competente.
12. FGE are dreptul să modifice datele de desfășurare a evenimentului, noile informații fiind anunțate prin mijloace de comunicare specifice.
13. Asiguraţi-vă că ajungeți în timp util la eveniment astfel încât să intrați în locație înainte de ora de începere înscrisă pe bilet. FGE își rezervă dreptul de a interzice accesul dacă evenimentul a început deja.
14. Acest bilet nu poate fi dat ca premiu în cadrul niciunui concurs fără acordul prealabil al organizatorului evenimentului.
15. Se aplică restricțiile în conformitate cu legile și reglementările privind protecția minorilor.
16. Acest bilet nu poate fi folosit în scopuri promoționale și comerciale fără acordul scris al organizatorului. Nu garantăm pentru biletele cumpărate din alte locuri decât sediul FGE și prin link de pe website-ul oficial al FGE www.filarmonicaenescu.ro sau platforma www.oveit.com.
17. Vă informăm că fotografiile și înregistrările oficiale realizate de personalul autorizat al Filarmonicii pot include imagini ale unor membri ai publicului. În conformitate cu Regulamentul privind protecția datelor cu caracter personal, persoanele surprinse în materialele oficiale pot solicita, din motive legate de situația particulară în care se află, eliminarea lor din respectivele materiale. Mai multe detalii despre felul cum organizatorul prelucrează datele cu caracter personal pot fi regăsite pe website-ul www.filarmonicaenescu.ro (Termeni și Condiții – GDPR)
Notă:
Prețurile pentru fiecare concert vor fi anunțate în ziua punerii în vânzare a biletelor, la link-ul Cumpără bilet aferent.
Notă:
Prețurile pentru fiecare concert vor fi anunțate în ziua punerii în vânzare a biletelor, la link-ul Cumpără bilet aferent.
Pentru rezervarea online a abonamentelor la concertele Stagiunii Simfonice a Filarmonicii George Enescu, vă rugăm să contactați Filarmonica prin email la abonamente@filarmonicaenescu.ro, în perioada premergătoare deschiderii Stagiunii (lunile iulie-august).
Pentru plata online a abonamentelor, vă rugăm să ne scrieți pe adresa abonamente@filarmonicaenescu.ro.
Emailul trebuie să conțină numele dumneavoastră, numărul de telefon, ziua pentru care doriți abonamentul (JOI sau VINERI), locurile și luna/lunile pentru care doriți sa faceți plata abonamentului. După verificarea validității abonamentului, veți primi un email conținând link-ul cu ajutorul căruia veți putea achita contravaloarea abonamentului. Link-ul este valabil până în data de 28 a lunii în curs.
Procedura de alocare și plată a abonamentelor:
- Abonamentele nu se pot achiziționa decât înainte de începutul unei Stagiuni.
- Abonamentele acoperă întreaga Stagiune.
- Prețul abonamentelor respectă prețul categoriei locului alocat.
- Abonații pensionari care doresc locuri în partea DREAPTĂ a sălii Ateneului beneficiază de tarif de categoria 2 indiferent de locul ocupat.
- Prețul abonamentului lunar va fi comunicat până în data de 15 ale lunii anterioare.
- Plata abonamentelor se poate face lunar sau bianual, repectiv pentru perioadele octombrie-decembrie și ianuarie-iulie. Plata lunară se face cel târziu în data de 30 a lunii anterioare. Plata pentru perioada ianuarie-iulie începe în data de 30 decembrie din anul precedent.
- În cazuri justificate se poate cere amânarea la plată până în 15 ale lunii curente - cererea trebuie sa fie depusă la secretariat sau trimisă pe mail la office@filarmonicaenescu.ro până la finele lunii anterioare. In acest caz clientul nu va avea acces la concertele desfășurate până în data de 15. In cazul neplății abonamentului, acesta se anulează.
- În cazuri justificate se poate cere suspendarea pentru o lună a unui abonament - cererea trebuie să fie depusă la secretariat sau trimisă pe mail la office@filarmonicaenescu.ro până la finele lunii anterioare. În acest caz clientul nu va beneficia de acces la concertele desfășurate în acea lună.
- Plata abonamentului se poate face în numerar, la casieria de bilete, sau online, solicitând un link de plată.
- Deși sunt nominale, abonamentele sunt transmisibile: în cazul în care, din diverse motive, abonatul nu poate veni la unele concerte, el poate oferi abonamentul unui potențial interesat.
- În urma plății, abonatul își va ridica abonamentul pentru luna în curs. In cazul achitării abonamentului pentru întreaga stagiune, se vor ridica biletele aferente întregii stagiuni.
- În cazul în care nu este plătită o lună a unui abonament activ, acesta va fi anulat și ne rezervăm dreptul de a nu vă mai vinde abonamente în stagiunile următoare.
- Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 021 315 68 75.
- Pentru mai multe detalii despre procedura de alocare a abonamentelor, vă rugăm să urmăriți website-ul nostru in perioada iulie-august.
Prețul abonamentului pe luna ianuarie (5 concerte) este:
570 lei / cat. I
545 lei / cat. II
495 lei / cat. III
Prețul abonamentului pe luna februarie (4 concerte) este:
465 lei / cat I
445 lei / cat. II
405 lei / cat. III
Prețul abonamentului pe luna martie (4 concerte) este:
450 lei / cat. I
430 lei / cat. II
390 lei / cat. III
Prețul abonamentului pe luna aprilie (5 concerte) este:
555 lei / cat. I
530 lei / cat. II
480 lei / cat. III
Prețul abonamentului pe luna mai (4 concerte) este:
465 lei / cat. I
445 lei / cat. II
405 lei / cat. III
Prețul abonamentului pe luna iunie (4 concerte) este:
480 lei / cat. I
460 lei / cat. II
420 lei / cat III